Worldwide indeed!

AfbeeldingSinds kort heeft WordPress.com een extra feature: je kan als blogger zien uit welke landen je viewers komen. Ik vond het heel cool om dit te weten en wou de personen uit deze en andere landen ook daadwerkelijk de mogelijkheid geven om mijn artikels te kunnen lezen, namelijk: door ze naar het Engels te vertalen. Dit is tegelijkertijd ook een mooie kans om mijn Engels te verbeteren en het kan dus fungeren als goede voorbereiding op de literatuurstudie die ik ga moeten maken voor  mijn thesis. Er gaat natuurlijk wel wat werk insteken maar je moet er iets voor over hebben! Ik hoop dat jullie er iets aan gaan hebben!

Recently WordPress.com has edit an extra feature: as a blogger you can see from which countries your viewers are. I found it very cool to know and I wanted to give the people from these and other countries the opportunity to actually be able to read my articles, namely: by translating them into English. This is also a great opportunity to improve my English and it can therefore serve as good preparation for the literature study as the preparation for my thesis. Obviously there is some work to be done (I’ve written more than 100 posts) but it has to be done! I hope you’ll like it!

Dorien

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

