How to lose a guy in 10 minutes..

Soms heb ik van die creatieve momenten en kom ik uit op allerlei kleine onderzoekjes. Mijn onderzoekje van de voorbije 2 maanden is er eentje waar ik echt al heel veel plezier uit heb gehaald, namelijk: een gepast antwoord geven op allerlei aanbiedingen van het mannelijke geslacht. Read and enjoy… zelf toepassen is op eigen risico maar ik moet zeggen dat ik er best wel goede ervaringen aan heb overgehouden.

1) “Hey, jij bent precies wel een knappe/lieve/…!”

“Nah, just faking it. Ik ben zó goed in faken… ze hebben het nooit door.” (extra kracht bijzetten door een knipoog toe te voegen op het einde van de zin.) Ze druipen af, ik zweer het! Dit zijn wel zo’n momenten dat het best donker is of de persoon waar ik tegen praat zich in een niet meer zo nuchtere toestand bevindt. Mensen die mij kennen weten dat ik met  mijn gezichtsuitdrukking mezelf verraad als ik lieg.

“Was dat nu een vraag of een waarneming?”

2) “Hier is mijne nummer, als ge u eens verveelt.”

“Laat 1 ding duidelijk zijn: ik verveel mij nooit. Als jij alleen maar aandacht wilt geven als ik mij verveel dan kan ik alleen maar zeggen: tot nooit meer.”  En vervolgens demonstratief wegwandelen. 

3) Mijn uitleg over wat een orthopedagoog zijn inhoudt: “Ken je het stokje dat aan een jong boompje is gebonden om ervoor te zorgen dat het recht groeit? Wel dat doe ik ook, maar dan met mensen.” Ik kreeg als reactie: “Ah gebruik jij dan ook een touw? Want ik moet worden rechtgetrokken.” (Deze reactie vond ik zowel verontrustend als vies.)

“Nee, als ik hard wil gaan, gebruik ik direct messen. Scalpelmessen ter verduidelijking. Enorm interessant zo’n vivisecties.” Die reactie vond hij dan weer verontrustend…of dat heb ik toch opgemaakt uit de blik in zijn ogen.

4) “Jij hebt wel een grote mond hè… wat kan je daar nog allemaal mee?”

Waarom de persoon in kwestie in de eerste plaats al dacht dat hij hiermee zou scoren, blijft mij een compleet raadsel. Mijn antwoord was er eentje dat hem het pand heeft laten verlaten: “Ik ga je een geheimpje vertellen: ik ben leerkracht biologie. Dat betekent dat ik je kan castreren op de meest onverantwoorde wijze die je je maar kan inbeelden. Nog commentaar?”

5) Bij het op zijn plaats steken van mijn BH, waarbij ik dacht dat niemand het gezien had:  “Mag ik dat ook eens doen?”

“Kijk eens wat ik kan met mijn vingers” (en daarbij laat ik zien wat hypermobiliteit met je lichaam doet door mijn vingers bijna tot tegen de rug van mijn handen te duwen) “Als ik dat bij jou doe, doet dat heel veel pijn!” Deze slimme jongen begreep waar ik op aan wou en heeft mij onverstoord laten staan bij mijn vriendinnen.

6) Na een hele avond mij zat proberen te voeren: “Ik ben veel te ver om nu nog naar huis te rijden, mag ik niet bij jou blijven slapen?”

“Neen, dat mag je niet. Maar hier is mijn gsm, zal ik een taxi bellen?” Ik had meerdere redenen om hier niet op in te gaan, enkele van deze heb ik al eens samengezet in een blogbericht maar in dit geval was het meer de ‘ik-wil-geen-nummertje-zijn-jij-Leuvense-player’-reden.

Zo, dat zijn de bevindingen van mijn onderzoekje tot nu toe. Maar ik vrees dat dit onderzoek nog niet is afgerond. To be continued dus! 😉

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

