Fans!

Vanavond kwam mijn broer af met een wel heel leuke mededeling: buiten het feit dat hij 3de was geworden tijdens een karatetornooi (kumite) wist hij mij te vertellen dat er een vriendin van hem en mij had gezegd dat ze mijn statussen en prikbordberichten op Facebook geweldig vindt. Zo geweldig dat ze er echt op wacht tot ik een nieuwe online zet. Ik voel mij gevleid! Zo gevleid dat ik mezelf heb verplicht om een kort overzicht te geven van de best beoordeelde en meest besproken berichten op mijn Facebookprofiel vanaf 10 december 2008 tot en met vandaag 5 december 2011 (ongeveer 3 jaren later dus).

Opmerking: er stak heel wat opzoekingswerk in dit artikel, lees het dus gerust nog een 10-tal keer! 😉

12 augustus 2009: ‘Op de markt met de verkoper van Mobistar:  Hij: hey meisje (zo’n verkeerde openingszin): welke operator? Ik: Proximus Hij: kaartje op abonnement? Ik: kaart Hij: Oh, kom dan maar eens hier, ik heb iets voor je. Khad goesting om te zeggen: ‘ja snoepjes zeker?!’ “

30 november 2009: Dorien Schraepen flipt wanneer ze nog 1 keer hoort: ‘Ja maar mevrouw,…’. Zeker weten! (En ik daag hierbij niemand uit.)”

4 januari 2010: Dorien Schraepen is het ondertussen beu dat het zo glad is buiten. De enige schoenen die niet glijden zijn mijn skilaarzen… en die lopen nu net niet zo smooth als de loopschoenen 😉

15 februari 2010: Dorien Schraepen heeft dan toch haar belangrijke papiertje in handen! 🙂

25 februari 2010: Just because I do geography doesn’t mean I know where everey bloody place is!

21 mei 2010: Dorien Schraepen hoorde daarjuist een juffrouw tegen haar – naar mijn vermoeden – 10-jarige knapen zeggen: ‘kom aan mannekes, allemaal luisteren… Sander als ge ni luistert moet ge zwijgen!’ Moet ik daar nu uit verstaan dat hij mag babbelen zolang dat hij ma luistert?? Die leerkrachten toch 😀

6 juli 2010: Dorien Schraepen hoorde juist weer een ZEER oude en vervelende openingszin toen ze aant stretchen was. ‘Meisje dat topje is wel mooi enzo eh, maar dat staat écht niet bij u. Trek het maar uit.’ Serieus… alsjeblieft zeg.

12 juli 2010: Ma en pa. Nee: ik zal niet roken of drinken, mn tas niet onbewaakt laten staan, mij niet laten bezwangeren door een Amerikaan of Canadees en zal er geen meenemen, niet daar blijven, … niets sturen over neerstortende vliegtuigen, geen dieren meesmokkelen in mn koffer (die zit toch al propvol), niet in een sekte treden, ben niets vergeten in te pakken en nee mn koffer is niet te zwaar (9kg onder het maxgewicht). Ja, ik heb mn Belgisch en internationaal paspoort bij, laat mn rijbewijs thuis (zal dus ook geen auto’s stelen, beloofd), ben een braaf meisje, zal nog wat kleren laten hangen in de winkels (wat denken jullie dat ik ben? Multimiljonair?), zal mij altijd volledig insmeren, zal mn uiterste best doen om heelhuids terug te komen, en ja ben de rest van de zaken vergeten die jullie hebben gezegd in de voorbije weken.

22 juli 2010: Do you practise karate? Because your body is kicking!

4 augustus 2010: Zij jetlaggen, jullie jetlaggen, wij jetlaggen, hij/zij jetlagt, jij jetlagt.. maar ik blijkbaar nog het hardst. Pf, I miss my sleep.

19 augustus 2010: Dorien Schraepen waarschuwt iedereen in Heusden en omstreken: Bart Schraepen heeft zo juist zijn rijbewijs gehaald!

16 januari 2011: Quote van de dag: ‘De tijd vliegt snel maar mijn boeken van statistiek halen ze wel in (morgen na het examen)!’

9 maart 2011: Dorien schraepen is 1 van de finalisten voor de superswish-reclame van Pantene en Flair. ^^

28 maart 2011: Dorien Schraepen zag zichzelf daarstraks ook op VT4 maar geraakt er nog steeds niet aan gewend.

12 april 2011: Mama zit in de zetel een boek te lezen. M: Dorien geef mijn bril eens. Eigenlijk zou dat boek zo (legt het boek 10 cm verder van zich af) moeten liggen en dan zou ik het goed kunnen lezen. D: Dus uw ogen zijn nog goed,  maar uw armen zijn weer te kort om te lezen? M: Nee, ik sta goed met die bril en daarom zet ik die op. Zeker weten dat ik die uitvlucht de volgende keer ook gebruik!

11 juni 2011: de nieuwe buurjongen: blond en de meest prachtige blauwe ogen. Altijd lachen als hij mij ziet, stiekem wuiven wanneer hij stoer op zijn fiets zit. Hij kan het niet laten om zijn t-shirt uit te trekken en loopt zelfs op de meest koude dagen rond in bloot bovenlijf, cool als altijd. Staat altijd klaar om als durfal in de bomen te klimmen om zijn vrienden te helpen… Volledig verliefd op de nieuwe, 3-jarige, buurjongen.

16 juni 2011: Aan de werkmannen van het stadhuis: dat ding waardoor u kijkt is een gewoon venster met 2-richtingsverkeer. Ik zie jullie dus even goed staan.

29 juni 2011: Dorien Schraepen mag model zijn voor de make-up en hairtutorials van VIJFtv en Flair!

30 juni 2011: Red Bull, omdat je geest even scherp moet staan als je potlood.

23 augustus 2011: Dear bed, I’m so sorry that I’ve cheated on you with the desk. I don’t know what I was thinking! You’re always so nice to me but I guesse it felt so familiar ‘cause I spend the rest of the day with it. But, babe, I’m going to make it up to you! Starting this evening! *stijve nek, heeft massage en slaap nodig*

24 augustus 2011: I wish love was like volleyball. When you call ‘MINE’ everyone backs off. Wouldn’t that be nice?! 😉

29 augustus 2011: Dorien Schraepen luisterde met veel interesse naar de weekendavonturen van een van de assistentes. Zo’n interessante weekends heb ik zelden tot nooit! MAAR dat examen statistiek bleef mij maar afleiden om echt goed en onverstoord te blijven volgen.

1 september 2011: Voor mij een dubbele espresso, valium-, mokka-, dextrose-, vodka-, choco-, red bull-, cola verkeerd alstublieft! (glaasje op, nachtje door) </3 statistiek

5 september 2011: Study .. Stud .. Stu .. St .. S .. Sl .. Sle .. Slee .. Sleep ♥

12 september 2011: Dorien Schraepen begrijpt niet goed waar de mensen het gedacht vandaan halen dat ik een Spaanse/Griekse/Italiaanse/Portugese/… ben.  Geloof mij, als ik dezelfde furie in mij had zitten, waren er al doden gevallen! (Niet gewond, geen stuiptrekking, dood.)

28 september 2011: in de sauna.. euh.. aula (vergissen is menselijk).

13 oktober 2011: Secundair onderwijs: “Waaaat?! 2 volledige pagina’s volschrijven?! Allee, dat wordt duimzuigen!” Hoger onderwijs: “Waaaat?! Maar 10 pagina’s?! Allee, dat wordt selecteren en schrappen!”

6 november 2011: Wakker worden, je tweede kussen naast je zien liggen, je met een glimlach omrollen, het kussen vastnemen, knuffelen en zeggen: “Have I told you lately that I love you?”

15 november 2011: I have a hot boyfriend, my own mansion, a great body, loads of cash without going to work, many friends, a housekeeper, a perfect life and a resetbutton when I’m tired of it all. Thank you Sims ♥

22 november 2011: quote van de dag: “Een vrouw moet toch niet veel aantrekken om aantrekkelijk te zijn.” PJ (In bijpassend West-Vlaams accent.) Dorien, voor de gelegenheid in een roze handdoek gekleed, kleurde rood in 0.5 sec.

22 november 2011: “Gij kunt wel veel praten hè?!” Me: “Vind gij nu ook niet dat ge daar zelf achter hebt gevraagd met uw ‘Vertel eens hoe uw dag was.’-verzoek? I have a pretty awesome life, you know.”

23 november 2011: You can’t be ugly and play hard to get. It just doesn’t work that way. You’re already hard to want.

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

