Rihanna: LOUD tour op 11 november 2011

378 dagen heb ik moeten wachten, 378 dagen van de moment dat ik de site van het Sportpaleis minstens 20 keer heb vernieuwd om maar de beste plaatsen te hebben die er konden zijn, 378 dagen vooraleer dat ik terug adrenaline door mijn bloed voelde stromen door de opzwepende muziek, 378 dagen puur…. WACHTEN! Ik was dan ook heel tevreden toen ik gisteren, 1,5 uur op voorhand btw, aankwam aan het sportpaleis. In alle opwinding was ik mijn portefeuille thuis vergeten (nog nooit overkomen!) maar dat kon mijn geluk niet drukken. Samen met Sophie (een minstens even maniakale fan als ikzelf) hebben we de hele show met veel gezang, geklap en gedans doorgebracht.

Een kleine vergelijking met haar ‘Last girl on earth’-tour van vorig jaar: qua zang vond ik ze dit jaar beter. Wel moet ik er aan toevoegen dat ze dit jaar redelijk wat stukjes niet heeft meegezongen. Maar toch vond ik haar California King Bed, Unfaithfull, Hate that I love you en Love the way you lie part 2 geweldig. Beter nog, meer dan geweldig. Ik had Hate that I love Unfaithfull al live gehoord en California King Bed en Love the way you lie via filmpjes op Youtube maar ik vond de manier hoe ze ze dit keer bracht fenomenaal. 
De show zelf vond ik minder dan vorig jaar. Ze verdween vaak van het podium voor een nieuw stukje kleding (ja, werkelijk stukje kledij. Het was warm in het Sportpaleis maar laten we nu niet overdrijven 😉 ) waardoor er echt soms stille momenten vielen. Dit was wel spijtig want dan geraak je uit je mood om volledig te gaan.

Conclusie: volgende keer ben ik er terug bij! Ook al moet ik er weer 40 minuten voor wachten op de parking om eindelijk op de weg te geraken.  

Hier zijn nog enkele foto’s die ik gisteren heb getrokken. 

 

 

 

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

