The one that got away.

Dit is echt geen persoonlijke titel voor mij, slechts het nieuwste liedje van Katy Perry. Op 11 november 2011 komt de videoclip van het liedje uit. Tot dan kan je genieten van de trailer die men kan terug vinden op Youtube.

Waarom geen persoonlijke titel voor mij? Wel omdat ik geen enkele amoureuze verovering heb laten gaan waar ik later echt spijt van kreeg. Ook wanneer ik gedumpt werd, was er geen sprake van jarenlang verdriet. Ik geraak gewoon niet zo snel gehecht aan mensen. Waarom kies ik er dan wel voor om dit liedje voor te stellen op mijn blog? Wel, toen ik de trailer bekeek, werd ik onmiddellijk geraakt door de gesproken tekst. Deze is wél van toepassing op mijn leven. Ik heb niet snel spijt van zaken die zijn gebeurd. Volgens mij gebeurt alles omwille van een reden, zowel de positieve als de negatieve gebeurtenissen. Maar soms zou ik toch wel eens even willen teruggaan en enkele zaken wijzigen waar ik spijt van heb.

“The past is like a handful of dust, it filters through your fingers, disappearing little by little. I wish, for one day, I could go back. In another life I would do things differently.”

Geniet van Katy’s nieuwste liedje en de trailer ervan!

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

