Talk that talk

They say you talk the talk, but do you walk the walk?

“I sure do!” moet Rihanna  hebben gedacht net voor ze haar zesde album een naam gaf: Talk That Talk. De uitgave van het album staat gepland op 18 november 2011 (nog eventjes wachten dus! En voor al degene die niet kunnen wachten: check de playlist en ga op zoek op youtube en anderen) maar de eerste single (We found love videoclip geproduceerd door Calvin Harris) werd op 8 oktober 2011 via iTunes uitgebracht.

Talk That Talk albumcover

Playlist:

1) We found love (ft. Calvin Harris)
2) You the one
3) Watch and learn
4) Roc me out
5) Cockiness (love it)
6) Talk that talk
7) Answer
8) Drunk on love
9) Farewell
10) We all want love
11) Saxon (ft. Nicki Minaj)
Bonusnummers op de luxe editie van Talk That Talk:
12) Fool in love

Talk That Talk luxe-editie albumcover

13) Where have you been?
14) Do ya thing
15) Birthday cake
Zelf ben ik eerder geneigd om naar de luxe-editie te grijpen: met zijn vier bonusnummers en de, naar mijn mening, betere coverafbeelding, is het een pareltje. Deze week op vrijdagavond ga ik naar haar LOUD tour in het Sportpaleis te Antwerpen. Ik hoop enkele van haar nieuwste liedjes te mogen horen, zeker als ze allemaal zo goed zijn als We found love (single)!  Die nu al zo’n dikke week constant in mijn hoofd rondspookt.
Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

