Dorien werd voor de 2de keer tante!

Vrijdagavond zag ik mijn 8-maanden zwangere nicht nog die aan het klagen was omdat de gynaecoloog haar had gezegd dat het nog zeker 3 weken zou duren voor haar kindje kwam. De volgende dag kregen we, geheel onverwacht, het heugelijke telefoontje dat ze bevallen was van een jongen, Lander. Hoewel ik echt ervan overtuigd was dat het een meisje zou zijn, ben ik wel tevreden met Lander. Het cadeautje van mijn broer en mezelf was dan ook het allerschattigste: een kruippakje met een karatepak-motief. Voor de grote broer van Lander maak ik een wel heel speciaal en persoonlijk cadeau: een leesboekje met hemzelf in de hoofdrol van Koning Ilian die de wereld rond reist om allerlei dieren te zien. (Ja, ik was in een heel creatieve bui en ja ik heb er best wel wat werk ingestoken!)

Foto’s met hoe goed ik eruit zie met een baby in mijn armen moet ik u ontzeggen omwille van de simpele reden dat ik er zelf nog geen heb. But I do look good, dan lijk ik heel groot 😉

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

