We found love in a hopeless place.

Rihanna haar nieuwe cd is er eentje waar ik hard naar uitkeek. Ik vraag mij af hoe ze LOUD gaat kunnen toppen maar ik geloof erin dat het moet lukken. De eerste single met videoclip is, volgens mij, direct een schot in de roos. ‘We found love’ doet mij enorm hard denken aan mijn eigen situatie, nu 5 jaar geleden. Weten dat je verkeerd bezig bent maar toch verslaafd genoeg zijn om verder te gaan.  

It’s like screaming, I know we’re gonna end. You always feel ashamed, that someone could be that important. That without them you feel like nothing. No one will ever understand how much it hurts. You feel hopeless, like nothing could save you. And when it’s over and it’s gone you almost wish you could get have all that bad stuff back so you could have the good.

Yellow diamonds in the light
And we’re standing side by side
As your shadow crosses mine
What it takes to come alive

Zo hooked up zijn aan iemand dat je hem alles vergeeft, wat hij je ook aandoet, hoe hij je ook noemt, wat hij ook naar je hoofd slingert. You’ll always be my hero, even though you’ve lost your mind.

It’s the way I’m feeling I just can’t deny.
But I’ve gotta let it go.
We found love in a hopeless place.

Dit was ook iets wat ik op een bepaald moment inzag: hoeveel ik ook van hem hield, ik moest hem loslaten. De situatie werd gevaarlijk en het is gewoon niet de manier hoe dat ik de rest van mijn leven wil doorbrengen. Dus heb ik hem laten gaan, met veel tegenkantingen van verschillende personen maar ik moest aan mezelf denken. Een nieuw e-mailadres, nieuw gsm-nummer, een nieuw leven: een jaar lang heb ik hem volledig genegeerd. Het was hard, zowel voor mij als voor hem maar het moest zo. Nu staan we 5 jaren verder, ik weet dat ik de juiste beslissing heb gemaakt, ik weet dat als ik het goedkeur, hij terug mijn vriend wil worden maar ik weet ook dat dat mijn einde zou betekenen. En ik hou veel te veel van het nieuwe leven dat ik nu leid.

Geniet van Rihanna:

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

