Wil jij?

3 weken geleden, op 15 september om precies te zijn, werd ik wakker door het geluid van een binnenkomend smsje. Na een lange nacht, met 1 oog open, nog net het straffe licht van de gsm verdragend, las ik de sms. De boodschap was er eentje die mijn beiden ogen deed openen en mijn slaperig gevoel direct liet verdwijnen: “Glenn heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd!!!!” (Over het aantal uitroeptekens kan worden gediscussieerd.. het waren er gewoon veel! :-p) Ik kan niet zeggen dat ik het niet had zien aankomen dat mijn Joke (mijn sekspoes, en daar geef ik geen commentaar op) en Glenn na een relatie van 7 jaar zich nu ook zouden verloven, maar toch, het kwam sneller dan ik had verwacht. Ik mega happy dus! Zo h appy dat ik de persoon naast mij, die nog gezellig lag te slapen (sorry Evelyne), direct heb ingelicht! (Hell yeah!)

Vorige week kreeg ik nog een smsje van mijn poes om te vragen of ze eens mocht langskomen want ze had een vraag voor mij. Stiekem begon ik al te hopen dat ze ging vragen of ik het vrijgezellefeestje wou organiseren. Haar vraag bleek nog leuker te zijn. Ze had een klein cadeautje bij: een doosje met een Raffaello-praline (eigenlijk maakte het toen al niet meer uit wat de vraag ging zijn, ik zou direct ‘ja’ roepen! ;-)) en enkele vierkante papiertjes met op ieder papiertje 1 woordje. Die woordjes vormden samen de (lange) zin:

Mijn liefste muis (bij deze is mijn bijnaam voor haar ook duidelijker). Ik heb een vraagje voor jou. Wil jij mij vergezellen op de mooiste dag van mijn leven en mijn getuige zijn?

Mijn antwoord was al snel ‘ja’ want de getuige mag, naast het feestje op het gemeentehuis, het vrijgezellefeest houden! En dus kreeg ik wat ik graag wou! 😉 Dus dank u Joke, het vrijgezellefeestje gaat gewoonweg rocken! 😉

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

