Examenvragen

Er zijn drie soorten examenvragen:
A. Degene waar je, na ze verschillende malen gelezen te hebben, denkt ‘What the …?! Stond dit in de cursus?!!’ en tegelijkertijd je maag voelt bij elkaar trekken van misplaatste adrenaline.
B. Degene die je leest en waarvan je denkt: ‘Damn, ik wist dat ik dit nog eens had moeten nakijken/beter moeten leren!’.
C. Degene waar je het gevoel van instant happiness van krijgt omdat je er direct het antwoord op weet.

Maar ligt dat nu aan mij of kan er mij iemand uitleggen waarom vragen van categorie A altijd in het begin van een examen voorkomen?? Heel mijn winning streak naar de botten! 😀  
Ach, de vragen op het eerste herexamen vielen wel mee: 1 categorie A-vraag, 1 categorie B-vraag en 3 categorie C-vragen. De vragen op het tweede, mondelinge, herexamen vielen veel beter mee dan verwacht. Het ‘uit mijn lijf trillen van schrik’ bleek nergens voor nodig te zijn. 1 categorie B-vraag en 3 categorie C-vragen. Misschien toch maar een winning streak dan? 😉

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

