Goed nieuws!

Voor al degene die mijn samenvattingen en schema’s leuk vinden, heb ik goed nieuws! Over enkele weken ben ik in het bezit van een nieuwe laptop! “Waarom is dat goed nieuws?” hoor ik u denken! Wel omdat ik dan mijn nota’s met de laptop maak. De huidige schriftelijke nota’s halen de blog zelden of nooit omdat ik uit mijn nota’s schriftelijk leer en niet eerst op pc ga zetten… Tenzij ik veel tijd en goesting heb uiteraard 😉 Dus over enkele weken kan u van mij enkele nieuwe materialen verwachten zoals een review van de laptop.

Ik kijk ernaar uit! U toch ook? 😉

Update: De vriendelijke mensen van Dell hebben mij laten weten dat de laptop voor of op 2 september zal arriveren.  

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

