J’adore … Naomi Campbell en niet Dior!

Naomagic

Op 15-jarige leeftijd kreeg ik mijn eerste busje parfum van Naomi Campbell door mijn toenmalig vriendje: Naomagic. Ik was direct verliefd… op dat parfum welteverstaan. 😉 Sindsdien heb ik mijn collectie parfums van Naomi aangedikt. Ik heb ze nog niet allemaal gekocht maar wel al allemaal geroken. Spijtig genoeg is Naomagic niet meer terug te vinden in België. Ik heb er lang achter gezocht maar in de winkels konden ze mij enkel vertellen dat het parfum niet meer binnenkwam. Dus ben ik op zoek gegaan op het wereldwijde web en daar vond ik deze uitleg: “Het parfum wordt niet meer verkocht in België maar kan wel nog besteld worden online. “

Misschien ook even aangeven dat ik Dior ook best wel lekker vind maar als ik mag kiezen… Mening onder voorwaarden uiteraard 😉 (tot ik een beter geurtje vind).

Even een korte review van de parfums die ikzelf heb gebruikt:

 Naomi Campbell

Naomi Campbell: Nog altijd de beste volgens mij. Bestaat ook in douchegels. Het is het flesje wat bij mij altijd als eerste volledig leeg is.


Sunset: een zeer warme geur die spijtig genoeg niet zo lang blijft hangen. Het doet je wel dromen van warme stranden en palmbomen, dus dat maakt dan ook wel iets goed. 😉


Parardise passion: Paradise passion is een van de parfums die ik minder graag ruik. Ik zeg daarbij niet dat deze slecht is, maar gewoon eerder iemand anders smaak. 😉 Een zeer fruitige geur met een leuk flesje.


Elixir is dan weer een zeer krachtige geur. Misschien iets te krachtig voor sommige onder ons. Ik vind het best wel een goede geur en door de krachtige samenstelling blijf je hem veel langer ruiken dan de voorgaande twee parfums! Ook het flesje heeft een aantrekkelijke vorm gekregen.


Cat deluxe is een van de deluxe-geuren die Naomi heeft samengesteld. Deze geur is iets scherper en frisser dan de voorgaande geuren. De nachteditie ervan is dan wel weer warmer. Het leuke aan dit flesje vond ik het pomponnetje dat aan de verstuiver hangt.


Comments
2 Responses to “J’adore … Naomi Campbell en niet Dior!”
  1. Steffi schreef:

    leuk ik heb nog nooit een parfum van naomi campbell uitgeprobeerd.

    • drientje schreef:

      Ze heeft er wel goede, dus het is wel de moeite.
      Het was precies alsof mijn ouders wisten dat ik dit bericht had geschreven want toen ze terug kwamen van hun vakantie hadden ze een flesje van Naomi meegenomen. Eentje die ik nog niet had. 😉 Ik zit nog volop in de ‘test-fase’ nu 😉

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

