Ik ga wandelen/fietsen/joggen/op vakantie/… en neem mee: mijn camera!

Blush

Toegegeven, ik ga vrij vaak wandelen: om mij te kalmeren net voor en na een examen, wanneer de zon nog eens mooi schijnt, wanneer ik daar gewoon zin in heb,… Tegenwoordig kreeg ik zo vaak spijt als ik geen camera bij me had tijdens het wandelen. En dus heb ik een regel opgesteld: altijd camera meenemen!

On a warm summerevening

De regel heeft mij ook al mooie foto’s opgeleverd. En hoewel de foto’s niet gemaakt zijn met een extra fancy camera met 13 extra lenzen, lichtregelaars en spiegelreflexie vind ik ze toch nog best wel meevallen.   Voor een groentje bedoel ik dan. 😉
Deze en nog andere foto’s kan u terug vinden op mijn fotoshootpagina: Don’t capture…create!
Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

