Move over Häagen Dazs!

She shoots, she scores!

Iemand de secret sensations ijsjes van Häagen Dazs al geproefd? Ik wel, zowel de ‘Chocolat Fondant‘ als de ‘Crème Brûlée‘. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar chocolade maar desalniettemin is de crème brûlée ook magnifique goed. 1 spijtige zaak is dat er nogal wat suiker in deze ijsjes zit en dat dit niet zo goed is voor mijn lijn en mijn gezondheid (vooral het laatste, de dokter kan een boze meneer zijn als hij dat wilt 😉 ). Dus heb ik besloten om zelf eens een poging te wagen.

Resultaat

Een suikervrije chocolade-ijs (die er even lang over doet om te ontdooien als de echte Häagen Dazs) met stukjes zelfgemaakte, suikervrije en cholesterolarme brownie en een klompje chocoladesaus in het midden. Hét grote verschil (buiten dat in calorieën) zijn de porties van de ijs. Vooral het aandeel aan stukjes brownie en de grootte van deze stukjes verschil zeer sterk (ik hou namelijk niet van millimeterwerk)!
Ik ben niet zeker of ik de Crème brûlée ook ga (proberen) imiteren maar moest het zo zijn, laat ik zeker iets weten!

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

