Gezocht en gevonden: een nieuw kapsel!

Ik wil:
rood haar: dat stond al vast van ergens in het begin van het jaar. Liefst ongeveer hetzelfde als Rihanna. Dus na Ferrarirood komt Rihannarood. Zolang ze mij maar verstaan bij de kapper is alles dik OK!
een gemakkelijk kapsel: dat staat al vast… goh ja, eigenlijk was dat altijd al een doel.
lang haar: lang genoeg gespaard dus.
mensen hun hoofden zien draaien: dat is nog de opgave!  Zolang ik er geen clownachtige krullen in zet lijkt mij dat een positief punt! 

Ik ging op zoek via:
kappersboekjes: miniboekjes, maxi-prijsjes!
websites: hoeveel bestaan er wel niet?
– het staren naar mensen: geen aanrader, ik verzeker het u!

Ik vond:   Hét kapsel!dat ik volledig zie zitten. Alleen nog een oplossing zoeken voor de frou die voor mij toch wel ietsje langer mag maar voor de rest is dit kapsel dik en ik bedoel dan ook echt wel DIK in orde. 😉

Wat vinden jullie ervan?

Comments
2 Responses to “Gezocht en gevonden: een nieuw kapsel!”
  1. Steffi schreef:

    haha staren naar andere mensen 😉 doet me denken aan vroeger

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

