De dagelijkse smoothie – 24 juni 2011

De smoothie van vandaag was mijn favoriet tot nu toe. Ik ben dan ook een liefhebber van bosbessen. 😉
Ingrediënten:
* 1 banaan
* 250 gram bosbessen
* 250 gram gemengde rode vruchten (Bofrost*)
* 150 ml appelsiensap

Al de ingrediënten goed mixen eventueel door de zeef halen omdat de rode vruchten wel kleine pitjes bevatten. En omdat het vrijdag is en het weekend begint, heb ik er een feestelijke touch aan toegevoegd door rietjes te gebruiken. (Ik weet het, momenteel maken de kleinste dingen mij gelukkig en brengen ze mij in mij in een feeststemming. De examen moeten dringend stoppen! 😉 )

Aantal calorieën: 352 calorieën

Smakelijk!

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

