Examenstress

Examenstress

Morgen heb ik mijn examen statistiek, deel 3. T-toetsen, ANOVA, ANCOVA, regressie, causaliteit, principale componenten, factoranalyse,… 1 woord: blergh! Ik ben sowieso geen statistiekfanaat maar deze cursus slaat echt wel alles in mijn hoofd! Iedere keer als ik een van de boeken of de nota’s nog maar aanraak denk ik al “Laat ik een ander vak leren, eentje waar ik wél iets van begrijp!” Maar die gedachte gaat mij zeker niet helpen slagen… Zaken die mij wél gaan laten slagen zijn er niet in overvloed, maar ik heb er toch al 1 goede in gedachten: bijles.

Daarom start ik hier met een zoektocht naar een gemotiveerde begeleider voor statistiek delen 1 tot en met 3 (liefst student pedagogiek/MES/iemand die statistiek in de pedagogie heeft gevolgd en een schakelstudent, kwestie van volledig aangepast te zijn aan wat ik moet kennen en kunnen én ook leuk om vriendjes te maken ^^ Dat laatste is hoe dan ook geen verplichting, eerder een extraatje. ) met veel geduld en doorzettingsvermogen om mij Chinees, eeuh, statistiek bij te brengen. Mijn punten liggen niet zo bijzonder laag maar het zit ‘em vooral in “een klik” te maken met de leerstof.

De begeleiding kan doorgaan in Leuven ofwel in Heusden-Zolder. En als je in de buurt woont, kan ik mij ook altijd naar jou verplaatsen. Loon is overeen te komen. Ik zou graag willen beginnen midden-eind juli.

Iedereen die zich hierbij aangesproken voelt, mag altijd iets laten weten via schraepen.do@hotmail.com.

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

