Een goede verhuis doe je zo! – Deel 2

Op 8 april 2011 schreef ik de eerste versie van dit artikel: “Een goede verhuis doe je zo!“. Vandaag kan ik met trots het einde van mijn verhuisverhaal laten zien aan de hand van een fotoverslag!

Na een bezoekje aan het Vianenhotel in Nederland kreeg ik een geweldig idee. Op hun stoelen in het restaurant hadden zij precies sierlijke, zwarte kanten bloemen op een wit kussen. Ik vond het idee zo mooi dat ik denk dat ik in de vakantie mijn kot nog eens ga ‘pimpen’ met bloemen aan de muren. Dat is misschien ook nog wel mooi voor mijn open haard. We zullen wel zien. Ik zal er sowieso eerst een ontwerp van maken dus het kan nog altijd afgekeurd worden.

Groetjes,

Dorien

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

