Figuratie bij Rang 1

Voor de tweede maal dit jaar heb ik gefigureerd voor de nieuwe serie ‘Rang 1’ van productiehuis Eyeworks. Dit maal, op 4 april 2011, moest ik klant spelen van een restaurant/café in restaurant Hungaria in Leuven. (Voor meer informatie over deze locatie verwijs ik naar hun website: http://www.hungaria.be/ )
De opnames duurden van 14u tot en met 00u maar voor mij en enkele anderen duurde het tot 01u. Ik was dan ook bekaf toen ik terug op mijn kot aankwam. Maar omdat het zo’n leuk team is en ik heel wat nieuwe, leuke mensen heb leren kennen, was ik de vermoeidheid snel vergeten.
Een persoon die ik zeker wil vermelden is Lauren Muller die de figuraties voor zich neemt. Dat ze nog benen onder haar lijf heet, is mij een compleet raadsel en dat ze nog niet stilletjes aan gek is geworden van de lange dagen en verschillende eisen is al een even groot mysterie. Dat ze dit allemaal doet met een eeuwige glimlach op haar gezicht maakt haar nog mooier dan ze al is. Dus bedankt Lauren and keep up the good work!

Groetjes, Dorien Schraepen

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

