De superswisssh staat online!

Op de site van Flair staat het filmpje van al de finalisten die zijn komen opdagen voor het maken van de reclame. Voor meer informatie en voor het filmpje verwijs ik naar http://www.flair.be/nl/beauty-en-dieet/10565/flair-vijftv-stellen-voor-de-superswisssh.html voor de site van Flair en http://www.vijftv.be/interactief_pantene.php voor de site van Vijftv. Van 1:10 tot 1:21 ben ik in beeld.

Proficiat ook voor de andere 28 finalisten!

Onlangs kreeg ik een melding dat er iemand mijn pagina’s als link had gebruikt in een eigen blog. Met veel plezier geef ik dan ook haar blog door als bedankje: What is a Superswisssh and why is it important? en The story behind the Pantene Superswisssh

Groetjes,

Dorien

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

