Dorien superswisht!

Vorige week schreef ik mij in voor de ‘Super-swish’-wedstrijd van Flair, Vijftv en Pantene. Waarom weet ik niet, maar ik had een goed gevoel bij deze wedstrijd. Maar toen ik bij een kennis van mij op haar facebookpagina kon lezen dat ze een van de finalisten was, zonk dat goede gevoel tot in mijn schoenen. Dat was wel een vervelend gevoel maar ik besloot om niet met die pakken te blijven zitten.

In de namiddag kreeg ik dan toch telefoon: “Hallo, u spreekt met Wim van Flair en ik mag u feliciteren, ben een van de 30 finalisten in de superswish-wedstrijd.” Die zin bracht bij mij een euforisch gevoel teweeg en mijn antwoorden ‘Echt?’ en ‘Super!’ brachten hem dan weer aan het lachen. Na een telefoon naar zowat het hele gezin durfde ik dan terug te gaan naar die facebookpagina om, op geheel coole wijze, ‘Ah dan zijn we met twee’ op haar bericht te antwoorden.
En morgen is het zover, dan zijn de opnames. Wat ik niet wist (waarschijnlijk niet goed opgelet) is dat ieders filmpje te zien zal zijn op de sites van Vijftv en Flair en dat er een compilatie wordt gemaakt en uitgezonden op Vijftv.  Voor Vijftv zal er een making-off team aanwezig zijn voor opnames en voor Flair zal er een journalist en een fotograaf aanwezig zijn. (SPANNEND!)

Ik moet zelfs niet winnen, ik ben nu al megablij … en mijn haar natuurlijk ook! 😉 Maar het zou natuurlijk wel heel leuk zijn moest ik wel winnen, uiteraard. 😉

Meer informatie op: http://www.flair.be/nl/beauty-en-dieet/10454/flair-vijftv-gaan-op-zoek-naar-de-superswisssh.html, http://www.pantene.be/nl/feather,make-a-swish.html, http://www.youtube.com/watch?v=wQ5UQtrdaQk en op youtube.

Last week I signed up for the ‘Super-swish’-contest of Flair, VijfTV and Pantene. Why I did it, I do not know, but I had a good feeling about this contest. But when a friend of mine posted on her facebook page that she was one of the finalists, that good feeling sank into my shoes. But in the afternoon I still phone: “Hello, this is Wim from Flair and I must congratulate you, you’re one of the 30 finalists in the super-swish-race.” That sentence brought a big smile on my face and my answers “Really?” ‘Super!’ made him laugh. After several phonecalls to just about the entire family I dared to go back to that friend’s facebook page to write the:”Ah we have two winners here! ‘message on her post.   And tomorrow is the day, then the recordings will take place. What I did not know (I was probably not been paying enough attention to it) is that everyone’s part will be shown on the websites of VijfTV and Flair and that a compilation will be created and broadcasted on VijfTV. For VijfTV there will be a making-off team present for recordings for Flair and there will be a journalist and a photographer. (Totaly excited!)

I even do not win, I’m already happy about it … and my hair too of course! 😉 But of course it would be cool if I win, obviously. 😉

For more information go to: http://www.flair.be/nl/beauty-en-dieet/10454/flair-vijftv-gaan-op-zoek-naar-de-superswisssh.html#, http://www.pantene.be/nl/feather,make-a-swish.html, http://www.youtube.com/watch?v=wQ5UQtrdaQk and onyoutube.

Dorien

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

