Figuratie in Rang 1 – Eyeworks

Gisteren heb ik gefigureerd voor de nieuwe fictiereeks op één ‘Rang 1’ als student in Leuven. Toepasselijk, ik bén student in Leuven! 😉

Het was een leuke dag ook al was het zoooooo geweldig koud en wou het maar niet stoppen met regenen, ik heb mij echt geamuseerd.

Na een draaidag van 9,5 uur mochten we naar huis, ware het niet dat een van de regisseurs wou dat ik langer bleef met nog 4 andere meisjes om nog een laatste scène te draaien. Owja, mijn nek heeft zich toch wel even uitgezet op die moment. 😉 En natuurlijk heb ik ja gezegd.

De reeks is voorzien voor 2012.

Voor meer info: http://www.eyeworksfilm.be/nl/producties.asp?id=39

Cast Rang 1 tijdens een buitenscène van uit mijn positie als fietser. Klik op de afbeelding om te vergroten.

Groetjes,

Dorien

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

