Met twee naar de manicure door Flair.

Vandaag gingen mama en ik, als verrassing voor haar, naar de manicure met

Flair pocket: met 2 naar de manicure van 14 december 2010.

de bon van Flair. Ik had gekozen voor de behandeling van Beauty Oase in Schaffen-Diest. Hilde Claes biedt in haar salon voor de Flairlezer dit arrangement aan: nagels knippen en vijlen, nagelriemen verzorgen, velletjes verwijderen, handscrub, parrafinebad, nagels lakken of polieren, een ontspannende lymfedrainage, handmassage en koffie of thee en dit voor 22 euro voor 2 personen. Ik had onze behandeling 2 weken op voorhand gereserveerd via e-mail.

Vooral de lymfedrainage was geweldig om te doen, zeker een aanrader. Ik ben niet iemand die gemakkelijk in slaap valt ‘op een ander’ maar ik heb mij moeten wakker houden tijdens deze behandeling. Dus zeker een aanrader!

Voor meer informatie kan u een kijkje nemen op de site van Beauty Oase: www.beautyoase.be .

Hieronder ziet u het resultaat van deze leuke namiddag. Ikzelf koos voor het polieren van de nagels omdat ik dit nog nooit had gedaan/laten doen.

Mijn hand na het knippen, vijlen en polieren van de nagels en een parrafinebad.

Geef een reactie

  • Lezen van Winch en genieten van het weer, met het bloemetje van Lennert Guiljam (bijna-broer).

  • Dorien Schraepen Pantene superswisssh commercial i.s.m. Vijftv, Flair en Pantene.

  • Photographer: Mark Hens

